Is internet van Blackberry ook gratis wanneer je je simkaart in een andere telefoon doet?

Mijn blackberry is kapot en heb nu een HTC Desire. Ik heb een internetabo (BIS), maar vraag me nu af of dit ook gratis is op een HTC gezien het een ander merk is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Maakt niets uit: het abonnement zit op je SIMkaart, niet op de telefoon.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar internet voor Blackberry is een ander abonnement dan voor een andere telefoon Hence de vraag
Utrecht
13 jaar geleden
Even de abonnementsvorm van je provider nakijken. Op zich werkt de verbinding met internet soortgelijk.
Annswers
13 jaar geleden
Wat is hence?
Kimath
13 jaar geleden
hence = daarom
dacht ik :P

Andere antwoorden (1)

Neeh,
hoewel bovenstaande post logisch klinkt
Instant Email ( tmobile ) oftewel een BIS abonnement is alleen geldig op een blackberry, als je hem in een andere toestel stopt gelden de prepaid tarieven voor internet volgensmij, of zelfs internet buiten je abonnement wat nog duurder is.

mijn tip is niet doen :)

Toegevoegd na 3 minuten:
dit is een uitzondering.
als je een normale web n walk bundel ( das gewoon internet van tmobile, de gewone internet bundels zijn anders benoemd bij verschillende providers) zou hebben en je van een blackberry naar htc zou gaan dan kon het wel gratis.

denk je eens in:
( ik blijf maar even bij t-mobile als voorbeeld )

t-mobile heeft een gewoon internet abonnement ( web n walk )
en een aparte speciaal voor blackberrys ( instant email )

een BIS abonnement is echt specifiek voor de blackberrys