via welke online site kan ik het voordeligst en GSM abonnement met GSM erbij afsluiten?

wie heeft er ervaringen mee? wat kan ik het beste hiervoor kiezen? wil het liefst een Samsung Galaxy S (of Z, die binnenkort uitkomt) , Samsung Wave, of een Iphone 3GS, wie weet hoe ik deze het voordeligst kan krijgen bij een nieuw Abo of verlenging ( T-Mobile of KPN)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

www.gsmtopdeal.nl

Echt een geweldige site. Abonnementen voor 50% van de normale prijs, plus een gratis telefoon! Het is wel allemaal van T-Mobile, maar voor de prijs hoef je dat niet te laten!

Ik spreek uit ervaring en heb alleen maar lof voor deze onderneming.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

www.Smartphoneshop.nl of www.pdashop.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook kijken bij www.bellen.com
Voordeel Samsung Galaxy t.o.v. iPhone is dat Samsung bij meer providers te verkrijgen is waardoor meer concurrentie en dus lagere prijzen. Samsung dat op android draait heeft daardoor minder censuur dat Apple wel heeft. Samsung Wave is m.i. minder qua mogelijkheden. Mijn ervaring met Galaxy is goed, maar hij moet zo'n beetje dagelijks aan de oplader.