Wat heeft een I-phone daadwerkelijk meer of beter dan bijv. een HTC Wildfire ?

Je hoort dat iedereen graag een I-phone wil maar is dat alleen de naam ? want volgens mij is bijv. de HTC Wildfire heel goed vergelijkbaar alleen een stuk voordeliger.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kunt de iPhone niet vergelijken met de HTC Wildfire. De laatste is natuurlijk een prima smartphone maar draait onder Andoid 2.1. De iPhone draait onder iOS 4 en is daarmee de enige in zijn soort. Het iOS heeft grote voordelen en ook enkele nadelen. Grote voordeel van het iOS is de enorme hoeveelheid gratis en goedkope apps die er voor te krijgen zijn in de AppStore. Ook voor Android zijn apps te koop maar lang niet zoveel als voor het iOS.
Een ander groot voordeel van de iPhone 4 is het enorm scherpe beeldscherm. Dat is echt ongekend. Dit, samen met de twee camera's, zorgt voor een best wel unieke smartphone. De voorste camera van 3 MP is voor videotelefonie en de achterste camera van 5 MP is voor fotografie en filmen. De foto's en filmpjes van de iPhone zijn van uitstekende kwaliteit.
Persoonlijk vind ik de iPhone de beste smartphone die momenteel verkrijgbaar is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een iPhone (welliswaar een 3GS), maar als ik de keuze had, ging ik voor een HTC met Android, omdat daar veel meer mee mogelijk is. De bediening van een iPhone is echt goed en eenvoudig, maar de camera is waardeloos, multitasking volledig onbekend en het filesysteem niet zonder extra tools en omwegen bruikbaar (bv. bestanden opslaan en bewerken vanuit je mail en via USB bestanden vanaf je PC kopieren). Bovendien zit je met een iPhone vast aan iTunes. Echter met HTC moet je weten wat je wilt en doet; met een iPhone kan je ook 'niks', maar hoef je ook niks te kunnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
laatste zin moet zijn:
Echter met HTC moet je weten wat je wilt en doet; met een iPhone kan je ‘niks’, maar hoef je ook niks te kunnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De nieuwe iPhone vier heeft een geweldige camera die fantastische foto's maakt. Het is een 5 Mp camera. De iPhone vier is niet alleen een hardwarematige verbetring. Ook softwarematig is er enorme vooruitgang geboekt. Het iOS 4 kan namelijk wel multitasken en mappenstructuur aanmaken. iOs 4 is overigen ook op de oudere iPhone 3Gs te installeren.
En het is natuurlijk volkomen onzin te roepen dat je met een iPhone niks kunt. De iPhone 4 is niet voor niks door de Amerikaanse consumentenbondbond uitgeroepen tot de beste smartphone die momenteel te koop is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik draai iOS4 en dat is geen multitasking, ook al is het een verbetering tov van iOS3. Daarbij komt dat een iPhone gewoon veel te duur is voor wat hij kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@domtic
Is ook zo. Even geduld. Deze maand komt iOS 4.2 uit voor iPhone en iPad. iOS 4.2 kan eindelijk multitasken. Dan is alle kriticasters, "iPhone en iPad kunnen niet eens multitasken", het gras onder de voeten vandaan gemaaid. Moeten ze op zoek naar andere kritiek.
Tja, als je de iPhone te duur vindt, moet je 'm niet kopen. Simpel. Je kunt ook geen Mercedes rijden als je 'm niet kunt betalen of te duur vindt. Een Susuki Alto brengt je ook van A naar B. Met een Samsung telefoon kun je ook bellen; daar heb je geen iPhone voor nodig.
Ik begrijp jou niet domtic. Je hebt een iPhone maar vindt 'm veel te duur. Beetje domme aankoop dan. Stuur die iPhone maar op naar mij. Stuur ik je wel een Samsung plus honderd euro retour. Kun je gewoon blijven bellen, internetten, filmen, fotograferen, sms-en en weet ik wat de iPhone allemaal niet kan.
Lijkt me een goede deal voor jou. Ben je eindelijk van die waardeloze iPhone af. :-)