Hoe zet je muziek op een telefoon met android via pc?

ik heb dus gewoon op mijn HTC touch diamond xdandroid gezet, maar ik vraag me af hoe je er muziek e.d. op zet, want hij geeft geen schijf weer in deze computer
xdandroid is gewoon android getweakt zodat hij op andere aparaten kan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je toegang tot de market? Dan kun je de barcode inscannen met barcode scanner. Deze staat in de market onder ''barcodescanner''.

Het beste antwoord

Het kan ook draadloos, als je dit eerst installeert op je telefoon.
Plaatje bij antwoord
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
arwg hoe... wat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Foto van nemen met je camera om te installeren, zoek het even op in de Wiki van Android of van je getweakte versie.

Andere antwoorden (1)

bij mijn Legend werkt het zo;

je stopt ubs kabeltje in computer
op het schermpje op je mobiel verschijnt een keuze menu
kies dan gebruiken als schijf
dan zie je alle mapjes die op je mobiel staan, je klinkt op mp3 en je plakt er in welke muziek je wilt hebben!

Ik weet niet of het ook bij jou zo gaat, zo niet, vraag gerust verder, twee mensen weten altijd meer dan een!