Mijn mobiele internet werkt niet meer na nummerbehoud. Hoe los ik dit op?

Ik heb mijn t-mobile simkaart niet meer nodig gehad. Ik heb een blackberry gekocht, daarbij zat een nieuwe simkaart en die heb ik gebruikt om te internetten. Nu is mijn oude nummer overgezet naar die simkaart en nu kan ik niet meer internetten. Moet ik dit opnieuw aanzetten of is dit een probleem?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik denk dat je even bij de T-mobile winkel moet binnenlopen of even met de klantenservice bellen. Ik heb ditzelfde bij T-mobile ook gehad en daar was het een kwestie van 'oeps, sorry meneer! We zijn vergeten dit vinkje aan te zetten van mobiel internet!'. En klaar was het.
Ik denk dus dat het bij de portering van je nummer niet helemaal alles van je abonnement is meegekomen.

De internetinstellingen op je Blackberry staan allemaal wel goed op je blackberry? Als dit niet het geval is, dan zul je niet op het internet kunnen. Ook hiervoor raad ik je aan even op de bronvermelding te klikken. Dan selecteer je in de klantomgeving je type Blackberry en kun je zo de internetinstellingen per sms ontvangen en opslaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn nieuwe provider is vodafone