T-Mobile contract tussentijds beëindigen mbv. rechtsbijstand

Ik heb vaak last van de melding 'Geen Service' op mijn iPhone 3GS in combinatie met een i-150 abonnement. Daarnaast is de snelheid van het mobiele internet (3G) om te huilen.

Even terug is een familielid met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Familieleden hebben me geprobeerd te bellen, maar ik was niet bereikbaar. Ik had namelijk geen bereik. Ik heb een klacht ingediend maar ik word telkens van de een naar de ander gestuurd, typisch kastje naar de muur verhaal.

Ik ben het nu ongelofelijk zat, en wil rechtshulp bij voortijdige ontbinding van mijn contract. Heeft dit volgens jullie kans van slagen, aangezien ik natuurlijk een contract heb getekend? Ik stel ze in gebreke: ze leveren niet waar ik voor betaal.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik ben bereid tot het bittere eind te gaan met een eventuele rechtzaak, zo zat ben ik het. Ik wil wel even peilen of het überhaupt zin heeft, vandaar mijn vraag.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Uw rechtsbijstand verzekering kan dat beter beoordelen. heeft u geen rechtsbijstand verzekering en moet u losse juridische hulp inhuren, dan kan het een dure aangelegenheid worden. Dat weegt niet op tegen het te behalen resultaat.

Toegevoegd na 1 minuut:
Nog even over het indienen van een klacht: doe dit schriftelijk en stel een duidelijke termijn waarbinnen u de zaak opgelost wil zien. Bij schriftelijke correspondentie is er later tenminste geen discussie over wat er wel of wat er niet gezegd is.
13 jaar geleden
Ik heb ook bij T-Mobile een iPhone contract gehad. Het was een drama. Ik heb meerdere klachten ingediend: gebeld en gemaild. Ik heb een aantal keren korting gekregen. Maar ja, dat loste het probleem niet op. Na 4 maanden heb ik hun gesteld dat ze óf gingen leveren waarvoor ik betaalde óf dat het contract ontbonden werd.

Dat laatste was het geval. Ik kreeg een antwoordnummer waar ik mijn iPhone heen moest sturen en mijn contract was dus na 4 maanden ontbonden. Ik had een 2 jarige contract.

Moraal van dit verhaal. Je hebt geen rechtsbijstand nodig als je maar wel T-Mobile de gelegenheid hebt gegeven om het probleem op te lossen. Succes