geluidsknop werkt niet meer

Iphone is een paar keer gevallen en nu werkt de knop niet meer en staat de iphone constant op stil?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
De knop aan de zijkant werkt dus niet meer. Maar als je muziek speelt, heb je toch een schuifbalkje onderin je scherm. Als je die versleept naar rechts, werkt het dan wel?

Antwoorden (2)

Geluid via de oortjes werkt nog wel gewoon dan... maar misschien als je hem herstelt, met behulp van iTunes?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien werken de oortjes nog wel
ik hoop voor je dat het nog lukt