Wallpaper stretchen in Android 2.1 (Samsung Galaxy S)

Hoe kan ik een eigen full stretched wallpaper op mijn Samsung Galaxy S instellen?
Wanneer ik een afbeelding als wallpaper wil instellen kan ik echter alleen maar een klein deel selecteren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik denk dat je de afbeelding eerst op maat moet maken op je computer in Photoshop. Als de afbeelding exact op maat is, kun je 'm naar je mobi sturen waar je 'm dan instelt als achtergrond.
Volgens mij is dat de makkelijkste manier.