Werkt een Iphone 4 gekocht in Singapore in Nederland?

Ik ben van plan een iphone 4 in singapore te kopen, maar werkt ie dan in wel in nederland? En is ie dan simlock vrij want dan wil ik bij een nederlandse provider.

Toegevoegd na 4 minuten:
p.s.

ik bedoel is als ie is gekocht uit de apple store van singapore simlockvrij?
En kan ik hem dan in nederland gebruiken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Telefoon kan je wereldwijd gebruiken. Let wel op dat hij simlock vrij is en heel belangrijk vind iemand die de taal spreekt. Anders krijg je de instellingen nooit op Nederlands.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja maar dat herken ik wel aan t icoontje en anders kijk ik wel ff op iemand anders iphone en anders is er altijd nog google translate...

Andere antwoorden (3)

Ja, een iPhone is een iPhone en werkt overal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het antwoord op de vraag heb je zelf al gegeven: hij moet eerst simlock vrij zijn, want in N'land heeft alleen T-mobile de iphone 4.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een simlock vrije telefoon hebt, kan je je iphone met elke provider gebruiken. Kwestie van de goeie simkaart insteken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mh dat is onjuist
De kans dat je ergens in de gewone verkoopcircuit een simlock vrije iphone vindt, schat ik niet zo groot. Apple is een geoliede winstmachine. Een van die winstbronnen is de exclusiviteit van het mogen aanbieden van de iphone. Apple probeert zulke exclusieve deals met providers af te dwingen. Immers wie wil niet zo knaller van een telefoon?

Zeker als je in een apple store zal je telefoon NIET simlockvrij zijn. Caveat emptor...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik was ff op de singapore apple site aan het speuren en daar betaal je iets meer dan 500 euro voor een iphone 4. is dat dan niet een beetje duur als dat niet eens met abonnement is. ik ga ervan uit dat het daar zeker goedkoper is dan hier in nederland. dus dan zou ie toch wel simlock vrij zijn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iPhone 3GS works with SIM cards and iPhone 4 works with micro-SIM cards from compatible carriers, including prepaid cards. Non-GSM carrier networks do not support iPhone. Availability of 3G data depends on carrier support for the radio frequencies used by iPhone. dit staat er bij de faq.
maar dan werkt ie dus gewoon met een nederlandse micro sim in nederland?
escape
13 jaar geleden
In België, Italië, Zwitserland en nog wat andere landen moet Apple ook simlockvrije telefoons verkopen voor de wet. Ze houden ze met opzet schaars, maar in dat opzicht klopt je verhaal niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmmm..... Micro SIM. Dat wist ik niet. Naar, want volgens mij maakt alleen T-mobile micro SIM kaarten voor gebruik met de iphone. Weer zo'n foefje van Apple om je vast te binden. Ik zou het alleen al daarom niet kopen. En het feit dat je belachelijk veel geld betaalt voor een gebrekkig product...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je verhaal klopt deels niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wiens verhaal?