HTC Legend inbox

Ik heb sinds ruim een maand een HTC Legend. Hij bevalt heel goed, maar sinds een paar dagen staat hij in de inbox steeds bovenaan. Eerder stond hij altijd onderaan en nu moet ik dus elke keer een eind naar beneden scrollen om mijn nieuwe berichtje te lezen. Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? Ik heb hem al terug gezet naar fabrieksinstellen maar dit heeft niet geholpen.

Toegevoegd na 1 dag:
Sorry voor de onhandige uitleg. Ik bedoel dat als ik mijn inbox open (nadat ik op een persoon waarmee ik heb gesmst heb geklikt) hij steeds het eerste berichtje weergeeft in plaats van het laatste. Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Zelf kan je hier weinig aan veranderen. De werknemers van de winkel waar je de HTC hebt gekocht kunnen je wel verder helpen.

Maarre, dat scrollen is wel goed voor je duim-spieren ;)