Dat is de wifi-ontvanger. Daarachter zit de zender die het wifi signaal voor je internet ontvangt. Het is van ander materiaal gemaakt dan de rest van de achterkant zodat er betere verbinding is.

Toegevoegd na 3 minuten:
Zender moet natuurlijk ontvanger zijn.Het materiaal waarachter de antenne/ontvanger zorgt ervoor dat er een betere wifi-ontvangst is dan wanneer het volledig achter metaal zou zitten zoals de rest van de achterkant. Leg overigens maar eens je vinger op dat zwarte gedeelte wanneer je internetverbinding hebt en bemerk dat het wifisignaal met 1 of soms 2 streepjes afneemt.