Welke online krant kan je het eenvoudigste lezen op je mobiel?

Het gaat hier ook voornamelijk om het gebruikersgemak.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wel mobieltje heb je ?
voor sommige mobieltjes kan je beter de app gebruiken !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de Nokia N97 mini

Het beste antwoord

RTLnieuws.nl is erg duidelijk en overzichtelijk. Na en paar keer scrollen heb je de site al goed gezien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

in vind die van de volkskrant en algemeen dag blad makelijk tevolgen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een N97 en ik gebruik het programma wat daarop staat van metro en dat gaat heel makkelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de goede ouderwetse Teletekst-ap op m'n Brakberry en dat bevalt prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zowel nu.nl als teletekst is er voor diverse mobiele apparaten. Het is dus ook afhankelijke waarmee en hoe je de online kranten wil lezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De website van nu.nl heeft een mobiele versie. Deze is op bijna elke telefoon duidelijk te lezen en te bedienen. Precies als op het web, maar dan in de mobiele versie.
Bronnen: