Kan ik een adapter dat van 220 naar usb gaat splitten naar 2x usb waardoor ik 2 apparaten kan laden?

Ik weet dat het geen gevaar is om te testen, maar daarvoor moet ik dingen aanschaffen. iemand hier ervaring mee (of kan het voor mij testen)

Wil mijn HTC en iPod ermee laden

Alsvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat kan je doen. De vraag is, of je adapter voldoende stroom kan leveren voor beide apparaten, dat kan ik op afstand niet zien.
Plaatje bij antwoord
escape
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja hoor geen probleem. Een simpel voeding is tegenwoordig 1A.
Als ik bij mij Nokia toestel kijkt heeft hij een voeding van 1.2A. Dat is dus niet voldoende.

Kijk eens op de voedingen van jouw apparatuur. Tel deze bij elkaar op en je weet wat je qua voeding in totaal nodig hebt.
Zo een adapter moet je dan nemen.

Waarom zou je dit willen?