Waar blijven mijn whatsapp images?

Ik heb op mijn Samsung A40 in de map "Whatsapp-Images" meer dan 10.000 afbeeldingen staan. Als ik mijn telefoon aansluit op de laptop(om alle afbeeldingen op een USB-stick te zetten) is de map nergens te vinden. Hoe kan dit? Wie weet een oplossing?

12 maanden geleden
2.5K
Cryofiel
12 maanden geleden
In de Galerij al die afbeeldingen selecteren. Dan naar een nieuwe map kopiëren.

Die nieuwe map is wel gewoon zichtbaar op de laptop.
Thecis
12 maanden geleden
Heb je op de telefoon toestemming gegeven om gegevens te delen via USB? Zo niet, dan zijn een heleboel mappen niet zomaar zichtbaar.
VraagAntwoord66
12 maanden geleden
Internal storage->Android->media->com.whatsapp
Ozewiezewozewiezewallakristallix
12 maanden geleden
Soms staan de foto's op het toestel zelf, soms op het externe geheugenkaartje. Kijk daar ook even goed naar!

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat de map met WhatsApp-afbeeldingen verborgen is op je telefoon en daarom niet zichtbaar is als je hem aansluit op je laptop. Om de map te vinden, kun je de volgende stappen proberen:

Open de bestandsbeheerder op je telefoon (meestal is dit de app "Mijn bestanden").Zoek naar de map "WhatsApp" en open deze. Zoek vervolgens naar de map "Media" en open deze.Hierin zou de map "WhatsApp Images" moeten staan. Als je hem niet ziet, probeer dan om de instellingen van de bestandsbeheerder te wijzigen zodat verborgen bestanden zichtbaar worden.
Als je de map wel kunt vinden, maar deze niet kunt kopiëren naar je USB-stick, kan het zijn dat er beperkingen zijn ingesteld voor het kopiëren van bestanden. In dat geval kun je proberen om de afbeeldingen te selecteren en te delen via een cloudopslagdienst zoals Google Drive of Dropbox, zodat je ze op je laptop kunt downloaden
12 maanden geleden