Samsung s21 fe: kan ik geluid meldingen combineren met stille meldingen?

De vraag staat onder <tablets>, komt het dichtste in de buurt van telefoon :P

Kan ik meldingen met geluid combineren met stille meldingen(wel bovenin het scherm)?

Voorbeeld:

-whatsapp op geluid
-chrome meldingen / het weer op stil(maar wel bovenin het scherm)

Ik vind het een beetje nutteloos als ik mijn telefoon oppak door een melding met geluid over dat het morgen 12 graden word.

een jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, je kunt geluid meldingen combineren met stille meldingen op de Samsung s21 fe. Ga naar Instellingen > Geluiden en meldingen > App meldingen > Selecteer de app > Meldingen > Geluid en stil.
Bronnen:
6 maanden geleden