Hoe zet je volledige Whatsapp chats over van Android toestel naar Iphone?

Iemand heeft Whatsapp op nieuwe Iphone geinstalleerd, maar de meeste chats zijn nu verdwenen! Kan ik ze ergens toch weer terughalen, zodat ik mijn chats weer terugkrijg? Er zitten ook chats met emotionele waarde bij... Overigens is ook Whatsapp van mijn Apple laptop verdwenen sinds installatie op mn nieuwe telefoon.
Vanaf 2020 tot heden ontbreken chats. Dus als ik n chat met iemand open, zie ik n chat staan uit 2020, niet meer van daarna.

een jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

AnyTrans is een professionele tool voor gegevensoverdracht en back-up, waarmee je gegevens van een Android-apparaat naar een nieuw Apple-apparaat (ondersteund iPhone 13-serie) kunt overbrengen, inclusief WhatsApp-chats. En het biedt je de mogelijkheid om WhatsApp over te zetten zonder Android-back-up.
https://www.imobie.com/anytrans/

Als je de chats alleen wilt bekijken op de iPhone:
1. Start de WhatsApp-app op je Android-apparaat.
2. Ga naar "Instellingen" en kies "Chats" instellingen.
3. Tik op de optie "Chatgeschiedenis" om naar het scherm met de chatgeschiedenis te gaan.
4. Tik op "Chat exporteren" om WhatsApp-chats te exporteren.
5. Op het volgende scherm wordt u gevraagd een contact te kiezen waarvan u de chatgeschiedenis wilt exporteren.
6. Selecteer een contact en kies vervolgens E-mail (of Gmail, als je het gebruikt) om de hele chatgeschiedenis over te zetten naar een e-mailadres.
7. Je kunt zo je WhatsApp-gegevens bekijken op je iPhone.
Zie verder voor details:
https://www.imobie.com/support/how-to-restore-whatsapp-backup-from-android-to-iphone.htm
SimonV
een jaar geleden
Je kunt in instellingen van whatsapp een backup maken als je whatsapp dan installeert op je iPhone met het zelfde telefoonnummer kun je backup gewoon terug zetten
een jaar geleden