Ik ben mijn foto's kwijt na fabrieksinstellingen, kan ik deze nog terug krijgen?

Ik heb een android telefoon. Ik had een back up gemaakt van foto's in de google 1 app, hiermee maak je alleen een back up van de foto's die in de google foto's app staan. Dit wist ik niet en dus zijn al mijn foto's uit de foto's app verdwenen.

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Ik zie verschillende apps, maar denk niet dat deze betrouwbaar zijn?

Antwoorden (1)

Door weer te synchroniseren zouden ze terug moeten komen:
1. Open de Google Foto's-app op je Android-telefoon.
2. Log in op je Google-account.
3. Tik rechtsboven op de profielfoto of initiaal van je account.
4. Selecteer Instellingen voor Foto's Back-up en synchronisatie.
5. Tik op Back-up en synchronisatie om de functie aan te zetten.
SimonV
2 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Ha Simon, bedankt voor je antwoord. Je hebt op Android alleen twee Apps voor foto's. De ene Foto's app staat onder Google en de andere App staat gewoon tussen je apps: 'Foto's' Het gaat bij mij om de foto's die in deze laatste app stonden, die krijg ik op deze manier niet terug?
SimonV
2 jaar geleden
Ik vrees van niet. Proberen kan natuurlijk geen kwaad...
Hier staan nog wat tips:
https://nl.rescuedigitalmedia.com/herstel-fotos-na-fabriek-opnieuw-instellen-android
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Is dit betrouwbaar denk je?