1. Ga naar ‘Instellingen’ en tik op ‘Wifi’;
2. Zoek jouw wifi-netwerk in het lijstje en tik op de blauwe ‘i’;
3. Tik op ‘Configureer DNS’ en kies voor ‘Handmatig’;
4. Wis de servers die al ingevuld staan met het minnetje en tik op het plusje om twee nieuwe in te voeren (zie onderstaand);
5. Tik op ‘Bewaar’ als je klaar bent.

Clean Browsing Family-Level
De Clean Browsing Family-Level blokkeert volwassen, pornografische of expliciete websites. Het blokkeert ook VPN’s of proxy-domeinen.
Reddit, Imgur en andere sites met gemengde inhoud worden ook geblokkeerd. Veelgebruikte sites zoals Google, Bing en YouTube worden automatisch in de veilige modus gezet.

Clean Browsing Adult-Level
De Clean Browsing Adult-level is een meer liberale configuratie. Het blokkeert expliciete, volwassen of pornosites. Sites zoals Reddit of Imgur worden niet geblokkeerd. Google en Bing zijn nog steeds ingesteld op de veilige modus, terwijl YouTube niet wordt beperkt.

OpenDNS Family Shield
OpenDNS Family Shield blokkeert inhoud voor volwassenen, waaronder porno, smakeloos, seksualiteit. Het blokkeert ook VPN’s en proxyservers.
SimonV