Kan ik mijn voicemail veranderen naar het origineel?

Ik heb het oude telefoonnummer van m’n vader en hij heeft destijds een voicemail ingesproken. Nu wil ik dat veranderen dat als ik niet opneem, de beller de originele voicemail krijgt die zegt ‘dit is de voicemail van 06…’ Weet iemand hoe ik dit moet veranderen? Ik heb een iPhone voor de duidelijkheid

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Bij veel providers is dit niet mogelijk. Anders gaat het vaak zo:
1. Bel 1233
2. Kies optie 9: 'Mailboxinstellingen wijzigen'
3. Kies optie 2: 'Instellingen'
4. Kies optie 1: 'Welkomstboodschap'
5. Maak een keuze:
1. Persoonlijke welkomstboodschap (zelf ingesproken)
2. Standaard welkomstboodschap met je telefoonnummer
3. Standaard welkomstboodschap met je naam (die je zelf inspreekt)
6. Bevestig met #

Welkomstboodschap Visual Voicemail (iPhone)
• Kies linksboven 'Begroeting'
• Kies 'Standaard'
• Kies 'Neem op'
• Sla op met 'Bewaar'
SimonV