2 verschillende telefoons worden tegelijk gebeld, hoe komt dit?

Je hebt 2 verschillende telefoons, als ik er eentje bel, dan gaat bij de andere ook de telefoon en die kan dan ook meeluisteren. Dit probleem hebben al een tijdje en hebben ook actie ondernomen. We zaten bij ziggo, en zijn toen overgestapt naar de kpn. Probleem bleef er nog steeds. Toen voor beide telefoon een ander nummer genomen. Probleem is er nog steeds.

Hoe kan dit toch, Ziggo weet het niet, KPN weet het ook niet. De telefoonwinkel weet het ook niet. Ook terug gezet naar fabrieksinstellingen heeft niet geholpen.
Wie weet hoe dit kan

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.7K
TurfGraver
4 jaar geleden
Om wat voor telefoons gaat het?
Beetje info zou helpen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik neem aan dat je 2 vaste telefoons bedoeld die aangesloten zijn op het zelfde netwerk ?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
het gaat om Mobiel

Antwoorden (1)

Als het gaat om vaste telefoons/vaste lijn, dan is er waarschijnlijk een technische storing (letterlijk een foutief contact) in de lokale telefooncentrale.