Hoe kan je filmen met de Iphone?

Ik heb een iphone en ik heb het eens gezien dat je er mee kan filmen van iemand, er zijn daar 2 programma's voor nodig maar ik vind die niet, ze zouden 'cycorder' en 'cydia' noemen maar ik vind ze echt niet. Weet jij het?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Met Cydia kun je iig gratis programma's op je iPhone installeren, als hij jailbroken is...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

je moet eerst je iPhone 'jailbreaken' zodat je apps erop kan zetten die Apple niet officieel geautoriseerd heeft.

Het gerucht gaat dat in in juni de 3.0 software van de iPhone uitkomt waarbij de videofunctie aangezet zal worden. Het rare is dus dat de iphone in principe wel kan filmen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maar moet hij dan ge jail breakt worden want dat ga ik niet doen bij dit he Het gerucht gaat dat in in juni de 3.0 software van de iPhone uitkomt waarbij de videofunctie aangezet zal worden. Het rare is dus dat de iphone in principe wel kan filmen…
Ik zeg, Jailbreaken (ff goed de handelingen volgen) Cydia -> zoeken naar cycorder. install - confirm.. Tadaaaa !. En je hebt een cam!. (iets bij de bron geplakt).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Legaal niet, maar er gaan geruchten dat het vanaf 3.0 mogelijk is.