Bellen en internetten met kpn in het buitenland?

Kan je met een abonnement van kpn 100 sms of 100 bel minuten en onbeperkt internet van uit het buitenland op je abonnement bellen en sms'en en internetten of worden dat extra kosten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Internet in het buitenland is duurder dan in Nederland, dus wil je geen kosten maken dan kan je het beste niet gaan internetten. Tegenwoordig gaat het bellen wel uit de bundel als je in het buitenland bent. Je moet dan wel beschikken over een KPN Personal Sim abonnement.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sms'en gaat ook trouwens uit de bundel als je in het buitenland bent. Als je op vakantie gaat kan je dus makkelijk je bundel verhogen en als je terugkomt weer verlagen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Internetten gaat je sowieso extra kosten. Sterker nog, schakel je internet uit voor je de grens over gaat anders kom je voor een onplezierige verassing te staan. Bellen en sms'en gaat nu nog buiten de bundel.