Wat kost het om te bellen naar een buitenlands nummer dat zich bevindt op een toestel in Nederland?

Ik ken iemand met twee mobiele telefoons, de ene met een Nederlands en de ander met een Amerikaans nummer. Als ik het Amerikaanse nummer bel, en die persoon is op dat moment in Nederland, hoe worden de kosten dan berekend?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (2)

Dan bel je naar de U.S.A.
Je belt duur naar een Amerikaans nummer waar het zich ook bevindt. Is hier ook gebeurd, één telefoontje kostte 10 USdollar. Beter is ter plaatse een goedkoop mobieltje aan te schaffen en voor een paar tientjes met prepaid te bellen. Lyca bv geeft voor 10€ de dubbele telefoonminuten= 20euro en voor 20 euro = 40 euro.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Als jij belt naar het Amerikaanse nummer, betaal jij voor bellen naar Amerika. Daarbij maakt het voor jou niet uit waar de persoon met het Amerikaanse nummer zich bevindt. Is hij/zij buiten Amerika (bijvoorbeeld in Nederland) dan betaalt hij/zij zelf ook nog eens voor de verbinding van Amerika naar Nederland.

Om de extra kosten voor bellen en gebeld worden te voorkomen is dat tweede toestel met Nederlands nummer bedoeld.