Als ik een telefoon in Duitsland koop. Kan ik dit de telefoon weer Nederlands maken?

İk ga een Google Pixel 3 XL kopen in Duitsland. Maar ik ben bang dat ik me Nederlandse simkaart niet erin kan doen bijvoorbeeld. İk kan hem toch wel in Nederland gebruiken? Want ik ga namelijk 950 euro betalen voor die telefoon en wil niet voor verrassingen staan.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Ja dat kan zonder problemen. SIM is een vrijwel universeel systeem en Android kan je ook zo op een andere taal instellen.
---
Verkoopvergelijkers als Tweakers/pricewatch geven zelfs amazon.de als webwinkel voor smartphones.
https://tweakers.net/pricewatch/1236299/xiaomi-pocophone-f1-(6gb-ram-64gb-opslag)-grijs.html
Als dat constant tot problemen zou leiden zouden ze dat niet snel doen.
Toegevoegd op 09 november 2018 10:16: tekst