hoe zorg ik ervoor dat als ik lig mijn telefoon niet op mijn gezicht valt?

Als ik lig en mijn telefoon gebruik laat ik t weleens vallen en ik denk dat meerdere personen dat probleem hebben bestaat daar een oplossing voor? Soort steun meubel iets zodat t boven je hoofd zweeft zonder in je handen te hoeven houden

2.3K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ja je kan ook op je buik appen...
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ga je op je zij liggen.
Ritsuka
6 jaar geleden
Ik zet mijn kussen rechtop tegen de muur en ga half rechtop liggen. Dan kan ik de telefoon op mijn buik laten steunen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Leg hem naast je neer.

Antwoorden (2)

Gewoon op je zij liggen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Er zijn telefoonhoesjes verkrijgbaar met een ringetje eraan. Die kan je om je vinger doen, waardoor je telefoon niet meer uit je handen valt.