Waar staat dit rode tekentje voor?

Zie bijgevoegde afbeelding, wat gebeurt er als ik op dat knopje druk? Ik ga ervanuit dat het een knopje is. Daarom druk ik er niet op, aangezien ik niet weet wat er dan gebeurt, ter info, mijn mobiel is een Samsung galaxy j5

Picture for question
1.5K

Het beste antwoord

Het oranje zwaailicht is een snelkoppeling naar de ICE-groep, de groep contactpersonen die in geval van nood (In Case of Emergency) gebeld kunnen worden. Bij de plusjes op het scherm kun je drie nummers direct plaatsen, maar de oranje knop stuurt je dus naar de overige personen in die groep.
bamibal