Hoe zet ik automatisch foto's delen met andere apparaten uit?

Ik heb de iPhone, en als ik in de whatsapp groep een foto krijg, krijgen mijn ouders die ook. Moet ik via iCloud Fotostream uitzetten? Is dat voldoende? Alvast bedankt.

6 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Je kan natuurlijk je iPhone zo instellen dat er GEEN foto's worden gedeeld. Maar verre weg het simpelst op jou concrete vraag is ga naar je Whats app dan naar instellingen ( recht's onder ) dan foto's delen ( boven in ) ja of nooit. Kies dan nooit. Succes