Mijn iPhone 3GS komt niet verder dan het Apple logo (opstartscherm)

Ik heb mijn iPhone 3GS (OS Firmware 3.1.3 en baseband to 05.11.07) gejailbreaked. Wat succesful is gelukt, alleen ben ik zo dom geweest en heb ik hem geprobeert te unlocken via Blackra1n. Met gevolgen vandien. Als ik nu m'n iPhone opstart komt hij niet verder dan het Apple logo. Wie oh wie heeft raad?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Tja, het is dat je als trefwoord 'dom' opgeeft, LOL!
Hier is wat je moet doen:
AWM
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is het beste antwoord! Ik was er overal naar opzoek! Ik was wanhopig zeg, ik dacht dat hij nooit meer verder zou komen dan het 'Appeltje'. Ik wist dat je hem in 'Recovery Mode' moest zetten. Maar omdat m'n iPhone vast bleef hangen kon ik niet veel. Uiteindelijk was m'n iPhone even moe en zette zichzelf even uit (redelijk vaag), waardoor ik m'n kans zag om de handelingen uit te voeren. En raad eens hij weer loopt als een trein! Bedankt voor de link! Dan ga ik hem nu weer even jailbreaken.