Ik kijk uitzending gemist van NPO op mijn iPhone. Nu wil ik graag een fragment bewaren en opslaan in mijn album. Hoe doe ik dat ?

Ik wil graag alleen een fragment van een uitzending op NPO 1 bewaren maar weet niet of dat mogelijk is. Ik heb wel de hele uitzending naar mijn eigen email gestuurd .

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
4.6K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je hebt wel zoiets als video cutter, maar ik weet niet of dat werkt bij een bestand van NPO. Kwestie van uitproberen.

Het beste antwoord

Via http://www.downloadgemist.nl/ kan je een programma van NPO downloaden. (plak de link van de aflevering in de balk) Ik weet niet of deze manier legaal is en of het op deze site vermeld mag worden.
Wanneer je het bestand gedownload hebt kan je eventueel het goede fragment eruit knippen en via bijvoorbeeld iTunes op je iPhone zetten.