Hoe blokkeer ik Google via Samsung om foto's van de sd kaart te verwijderen?

Om in google mijn foto's op te ruimen heb ik op de een of andere manier iets aangezet zodat er ook foto's vd sd kaart verwijderd mogen worden. Alles heb ik bijgewerkt maar om fouten met verwijderen te voorkomen wil.ik er weer een blokkade opzetten dat ik dus via Google account geen foto's kan verwijderen via de sd. Alleen als ik in mijn afbeelding zit vd telefoon.

Hoe zet ik die blokkade weer aan op mijn mobiel?
Samsung s5

Antwoorden (1)

Om Google te blokkeren op een Samsung-apparaat, moet je de app-instellingen openen en de optie 'Onbekende bronnen' uitschakelen. Dit voorkomt dat Google foto's van de sd-kaart verwijdert.
Bronnen:
een maand geleden