Hi! Weet iemand hoe het werkt met whatsapp als je een nieuwe simkaart krijgt met hetzelfde mobiele nummer erop?

Ik Ben mijn mobiel kwijtgeraakt en heb mijn simkaart toen geblokkeerd. Paar dagen later heb ik mijn oude telefoon weer gepakt en heb ik een nieuwe simkaart gevraagd. Mijn nummer en abonnement die hierbij hoorde worden behouden. Maar ik wil weten of ik nu al mijn whatsapp gesprekken nog ik kan zien, en of ik nog alle berichten kan inzien in de tijd dat ik niet op whatsapp kon, (dus alle berichten van de afgelopen dagen).
Heeft iemand antwoorden voor mij?
Alvast bedankt!

Groeten Jeroen

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Dit kan alleen als je een (automatische) backup van je gesprekken hebt gemaakt. Wat waarschijnlijk niet het geval is bij de appjes die je hebt gekregen na het verliezen van je telefoon.

zie hier hoe je een backup maakt en terugzet voor android:
https://faq.whatsapp.com/nl/android/20887921

zie hier hoe je een backup maakt en terugzet voor android:
https://faq.whatsapp.com/nl/iphone/20888066

Toegevoegd na 47 seconden:
het 2e linkje is voor iphone
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Mijn oude mobiel maakte soms automatisch een back-up, maar ik heb het mijn nieuwe mobiel (die dus weg is) nooit zien doen, betekent dit dat dat ik alle berichten nog kan inzien vanaf die laatste back-up van mijn oude mobiel?
Door het in het Wazzap menu "vernieuwen" te selecteren kun je proberen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wat is dat? En hoe kom ik daar?