hoe maak ik mijn samsung galaxy young open ?

ik heb mijn code meerdere malen geprobeerd (weet mijn wachtwoord niet meer ) en weet ook mijn gmail niet meer (die ik gebruikt had) en het trucje met de volume en home knop werkt ook niet

Toegevoegd na 20 uur:
ik bedoel hoe ontgrendel ik mijn telefoon

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Bedoel je nou dat je hem wil ontgrendelen? Want daar lijkt het op. Maar met open maken hebben we het over het achterkantje er vanaf halen. En dat gaat vrij simpel. Ergens zit in het plasticen achterkantje een inhammetje, daar kun je het plasticen achterkantje er vanaf halen waardoor je bij de batterij kunt zien.