Hoe moet je op je telefoon je zoekgeschiedenis verwijderen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Welk OS, welke browser?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Of wel: Windows Phone, Android of iOS? IE, Chrome of Safari (of welke browser dan ook).
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Van wat? Google, youtube etc.

Antwoorden (1)

Open je browser. Onderaan de pagina op "instellingen" tikken. Bovenaan staat "Zoekinstellingen", tik erop, dan bij Zoekgeschiedenis op "beheren" tikken. Bij Mijn activiteit op de 3 puntjes (rechts) tikken, dan op "Activiteiten verwijderen volgens...".
Je kunt nu kiezen wat je wilt verwijderen (een bepaalde of alles).
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
En welke browser is dat? Op welk OS?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb Android 6.0 en ik gebruikte Google als startpagina om op instellingen te gaan. Zou ook op andere Android versie moeten kunnen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Maar die informatie deel je niet in je antwoord en daarnaast ga je er vanuit dat dit 100% zeker voor de vrager geldt? Maar grootste probleem je zegt niet over welke browser je spreekt. Ik heb op mijn S4 een browser die enkel " internet" heet en ik heb Chrome gedownloadt. Op beide werkt je methode niet. "Open je browser."
1.Welke browser?
2.Bij een andere browser dan die jij gebruikt werkt de methode niet, dat is onafhankelijk van zelfs het OS.