Ik zocht een hoesje voor huawei y6 maar vond alleen maar hoesjes voor huawei honor 4a. De 2 klijken erg op elkaar dus zou y6 ook in honor 4a passen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kan het altijd proberen! Wie weet past het! Als het niet past kan je hem ( denk ik) gewoon terug sturen toch?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als je de specificaties met elkaar vergelijkt, dan zou het eigenlijk wel mogelijk moeten zijn. Ze zijn even groot (oké de Y6 is 0,1 mm breder, maar op een andere site is het weer precies 70mm) ook de resolutie is precies hetzelfde. De plaats van de knopjes zien er ook hetzelfde uit, dus ik kan wel met zekerheid zeggen dat de Y6 ook zou passen in de 4A
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dankje voor je reactie het heeft le ecjt geholpen
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Succes!