Iphone 5s home-button stuk, hoe vergrendelen?

Mijn home-knop van de iPhone 5S is kapot. Ik kan nu niet meer vergrendelen omdat je op de home-button moet klikken om te vergrendelen. Weet iemand hoe ik mijn iPhone kan vergrendelen? Assistive touch werkt niet om te vergrendelen, verder wel. Ik kan nu alleen vergrendelen als ik een berichtje krijg door naar links te swipen. Ik hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je bedoelt waarschijnlijk ontgrendelen? Want vergrendelen doe je met de power-button.

Antwoorden (3)

Met de link in de bron kun je de functie uitzetten waardoor je meteen je iPhone kunt ontgrendelen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik hoop dat je ontgrendelen bedoelt, maar als je bij instellingen naar Algemeen -> Toegankelijkheid -> Homebutton gaat... Kun je 'Rust vinger om te openen' (rest finger to open bij mij) aanzetten waardoor je nu niet meer de homebutton helemaal hoeft in te drukken....

Toegevoegd na 2 minuten:
Homebutton is natuurlijk Thuisknop...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De kortste tijd waardoor je iPhone automatisch vergrendelt is 30 sec.
Instellingen->Algemeen->Automatisch slot->30 seconden.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Vraagsteller bedoelt eigenlijk ontgrendelen...
Het is nooit mogelijk geweest om met de homebutton de iphone te vergrendelen(in standaard toestand)