hallo ik zou graag mijn nummer willen weten van mij lebara simkaart uit spanje omdat ie uit spanje komt werken de nederlandse codes niet ?

Heb deze simkaart gekocht in Spanje om goedkoop te kunnen internetten. Wil het nummer graag weten om whatsapp te kunnen installeren en gewoon me nummer te weten ga binnenkort weer op vakantie en tja ik heb geen btg anders had ik wel gebeld

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
7.5K
ronron1212
7 jaar geleden
Ja dat kunnen wij hier niet weten.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Stuur anders een e-mail, je hebt wel internet zo te zien.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je geeft zelf al een mogelijke oplossing aan: opwaarderen en bellen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
https://www.recharge.com/nl-ES/lebara-opwaarderen
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als iemand die je kent zijn/haar nummer geeft aan jou zodat je die kan toevoegen aan je contacten en dan stuur je diegene een bericht en je ziet altijd zijn/haar nummer dan inbeeld maar omdat je hem/haar een naam hebt gegeven niet en daarom kijk je bij contacten om het nummer te weten en dan moet hij/zij dat doen bij zijn/haar mobiel om jou nummer te zien en dan zegt hij/zij wel je nummer.
(tenzij je al een contact hebt dan hoef je niet een contact toe te voegen)

Antwoorden (2)

Als iemand die je kent zijn/haar nummer geeft aan jou zodat je die kan toevoegen aan je contacten en dan stuur je diegene een bericht en je ziet altijd zijn/haar nummer dan inbeeld maar omdat je hem/haar een naam hebt gegeven niet en daarom kijk je bij contacten om het nummer te weten en dan moet hij/zij dat doen bij zijn/haar mobiel om jou nummer te zien en dan zegt hij/zij wel je nummer.
(tenzij je al een contact hebt dan hoef je niet een contact toe te voegen)

Toegevoegd na 17 uur:
(Via sms/berichten niet whatsapp want dat kan niet)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Via sms
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Volgena mij lukt het ook via noodoproep
Nummer kan je achterhalen door *149#
3 maanden geleden