Wat is de allergoedkoopste telefoon met whatsapp?

Ik wil graag een telefoon van onder de 50 eu kopen, waar je op kan whatsappen en die een WiFi verbinding heeft. Het merk maakt niet uit.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

Een alcetel one touch pixie
Kost van 4tientjes heeft touch wifi en whatsapp. Hier is een linkje naar de mob.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het heeft ook een voor en achter camera, en je kan er gewoon mee op te playstore
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De allergoedkoopste vind je natuurlijk op MP maar dan heb je meestal geen garantie. Voor €39,99 kan je de Wiko Sunset 2 kopen bij het Kruidvat. Als je geluk hebt kan je deze ook IN een Kruidvat-winkel vinden met een KPN-prepaidpakket t.w.v. €10,- Dan zou je voor 3 tientjes een nieuwe foon hebben met alles erop en eraan. Anders online:

https://www.kruidvat.nl/wiko-4-inch-sunset-2-smartphone/p/3636886