Hoe krijg je een hoesje eraf? Van mijn Samsung galaxy s6

Ik heb vandaag een hoesje gekocht er erom heen gedaan alleen ik krijg hem niet meer eraf het is een adidas hoesje kortom ofzo erom heen en ik Brobeerde het eraf te doen alleen dan denk ik dat hij kapot gaat ofzoiets?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
11.9K

Antwoorden (1)

Die hoesjes zijn gemaakt om stevig vast te zitten en het is (dus) juist de bedoeling dat ze moeilijk losgaan.

Je hebt ze van stevig rubber en je hebt ze van hard plastic; zeker die met hard plastic daar moet je helaas soms een beetje geweld gebruiken om ze er weer af te krijgen. Het best kun je dat met je vingers doen, want als je het met een hard voorwerp doet (wel het makkelijkst) kun je natuurlijk krassen krijgen. Gewoon op een hoekje het hoesje naar achteren trekken is meestal het best om mee te beginnen.

Zonder meer informatie over het hoesje wordt het lastig om specifieker advies te geven :)