Hoe Jailbreak ik iOS 9.3.4 op mijn iPhone 5s ?

Ik wil mijn iPhone 5s jailbreaken maar ik weet niet hoe, hij loopt op iOS 9.3.4 ik heb heel veel sites bezocht maar ze werken allemaal niet.
Kan iemand me helpen alvast bedankt?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
9.3.4 is (nog) niet te jailbreaken. Je enige optie is eerst downgraden naar 9.3.3.
Maar voordat je eraan begint, ik probeerde mijn ipad te jailbreaken (9.3.3) en dat lukte ook... Maar als je Cydia op je telefoon wilt, dan moet je minstens 10 euro betalen aan de makers van de jailbreak voordat je cydia op je telefoon kan krijgen. Dus als je ondanks dat nog steeds wilt jailbreaken, dat kan, maar dan moet je eerst downgraden.

Antwoorden (1)

Het is momenteel niet mogelijk om te jailbreaken op ios 9.3.4.