Kan ik voorkomen dat Facebook mijn telefoonnummer krijgt als ik whatsapp gebruik?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
EVERT! Haha die kop!
Helaas ik zit zelf niet op fb, dus geen idee.
Amadea
7 jaar geleden
Huh, het is de foto van een buitenlandse meneer dus waarom zou hij Evert heten? https://thumbs.dreamstime.com/t/portrait-smiling-senior-using-landline-phone-closeup-man-looking-camera-30317494.jpg

Antwoorden (1)

Bij het accepteren van de nieuwe gebruiksvoorwaarden van Whatssapp kun je aangeven of je wel of geen gegevens wilt delen. Ook bij de instellingen kun je dit nog aanpassen via 'Instellingen'--> 'Account'--> 'Deel mijn accountinformatie'.
bamibal
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik, ie noch bij WhatsApp, noch bij de instellingen van Android deze mogelijkheid. Ik heb de meest recente versie en heb bij de gebruikersvoorwaarden wel aan gegeven dat ik geen data wil delen, maar ik kan dus iet controleren of dit goed gegaan is.