Wat betekent dit telefoontje uit de VS?

Ik ben zojuist gebeld door een nummer uit Wisconsin (+1 414-409-0888), dit is erg raar aangezien ik hier geen contacten heb die over mijn nummer zouden moeten beschikken.
Bovendien werd er een voicemail achtergelaten met daarin 4 getallen, opgenoemd in het Nederlands..
Wat is dit? Moet ik mij zorgen maken? Ben laatst ook zomaar aangemeld bij een aparte SMS-dienst, dus heeft dit hier misschien iets mee te maken?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
SimonV
7 jaar geleden
Het nummer is van Jennifer Penny.
Misschien heeft zij het verkeerde nummer gebeld. http://hodges-directory.us/directory.php?q=3skl-414-409-4218-Franklin-Wisconsin-E-Norwich-St
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het is alsof het een verificatiecode voor een app is.

Het beste antwoord

Het is inderdaad heel raar dat er een voicemail is achtergelaten met vier getallen opgenoemd in het Nederlands. Het zou kunnen zijn dat er een verkeerd nummer is gebeld, maar eigenlijk denk ik iets anders. Tegenwoordig worden mensen vaker vanuit het buitenland gebeld. Ze hopen dan dat je terugbelt. Wanneer je terugbelt laten ze je zo lang mogelijk aan de lijn hangen om zo geld aan je te verdienen. Aangezien je niemand kent die daar woont, zou ik zeker niet terugbellen. De SMS-dienst staat hier denk ik los van. Mochten dit soort dingen steeds vaker gebeuren, dan zou ik een andere telefoon nemen. Dit is pas de eerste keer, dus zou ik me er geen zorgen over maken.

Ik hoop dat ik u heb geholpen.

Zonnebloempie