Kun je whatsappberichten + bijbehorende foto's leesbaar kopiëren naar een windows pc?

Ik wil graag mijn whatsappberichten + images ( voornamelijk foto's) graag kopiëren naar mijn pc om ze daar nog eens na te kunnen kijken/lezen. Weet iemand of dat mogelijk is en zo ja, hoe?
Bij voorbaat dank.

1.5K

Antwoorden (3)

Het makkelijkst is de webversie gebruiken
https://web.whatsapp.com/
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wat je kunt doen is Whatsapp web gebruiken.

Als je whatsapp web gebruikt, krijg je toegang tot de berichtendienst via je computer en telefoon tegelijkertijd. Als je via je browser een bericht stuurt, wordt deze op je telefoon ook bijgewerkt en vice versa.

Om whatsapp web te gebruiken moet je de volgende stappen doornemen:

- Ga op je computer naar web.whatsapp.com.

- Open WhatsApp op je telefoon.

- Op Android: Ga naar Chats-scherm > Menu > WhatsApp Web.

- Op Nokia S60 en Windows Phone: ga naar Menu > WhatsApp Web.

- Op iPhone: ga naar Instellingen > WhatsApp Web.

- Op BlackBerry: ga naar Chats > Menu > WhatsApp Web.

- Op BlackBerry 10: Veeg vanaf de bovenkant van het glas naar beneden > WhatsApp Web.

- Op Nokia S40: Veeg vanaf de onderkant van het scherm naar boven > WhatsApp Web.

- Scan met je telefoon de QR-code die op je computer verschijnt.

- Ga op je telefoon naar WhatsApp Web om je Ingelogde computers te zien of om je actieve WhatsApp Web-sessie af te melden.

Via de browser versie kun je je gesprekken archiveren om ze eventueel ook op te slaan.

Toegevoegd na 3 minuten:
oeps foutje: Het archiveren is alleen om chats (tijdelijk) onzichtbaar te maken in je lijst, het slaat geen berichten op
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Whatapp op pc is best fijn ;)
Valt wel vaak even uit. Wat VS wel kan doen is van die foto of chat screenshots maken uiteraard ;)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Klopt, soms valt de webversie weg. Als je dan je telefoon even ontgrendeld komt ie meestal wel weer op gang, naar mijn ervaring dan.
screenshots maken van de chat om op te slaan is inderdaad een goede, slimme optie. Dankje voor de aanvulling Conqie, +je voor jou!
Je kan als je in het gespreksvenster (in de chat) bent klikken op de naam (bovenin dus), dan helemaal naar beneden scrollen en klikken op: "Exporteer Chat"
Mail dit dan naar jezelf. Je krijgt dan een zipfile. Dit moet je dan "uitpakken" door er op te klikken en vervolgens heb je een .txt file met je chat en apart alle foto's.

Je kan ook WhatsAppWeb gebruiken inderdaad, dan heb je gewoon precies Whatsapp, maar dan op je computer. Je moet dan de foto's apart opslaan mocht je dit willen.