Kun je de kleur van het toetsenbord op je tablet veranderen?

Er is een update geweest en nu heb ik een heel ander toetsenbord dan eerst. Veel onduidelijker omdat het nu wit is. Maar het is ook kleiner dan eerst, dus zit veel vaker op 2 knoppen tegelijk. Kan ik dit toetsenbord aanpassen? Het gaat om een Android tablet.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
9.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Welke toetsenbordapp gebruik je?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Geen idee, toetsenbord stond er al op. Wat ik zie is Googletoetsenbord. Denk dus gewoon de standaard.

Antwoorden (2)

Je kan een toetsenbordapp installeren via Google Play.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als je Google-toetsenbord gebruikt (Wat ik opmaak uit de reacties) kan je via de applijst naar de instellingen hiervan gaan, als dit niet kan ga je via de instellingen>Taal en invoer>Google-toetsenbord Als je bij de instellingen van Google-toetsenbord bent druk je op voorkeuren en dan op thema, het holo-thema is echter verwijderd, maar je kan wel naar een donker toetsenbord.

Toegevoegd na 2 minuten:
Anders kan je een andere app installeren.