Wanneer Facebook live voor Samsung Galaxy A5?

Je kan al een tijdje live gaan via Facebook maar met mijn Samsung Galaxy A5 nog steeds niet terwijl android beweert dat het al wel kan. Ik heb alle recentste updates gedaan maar helaas. Ik kan enkel live gaan met mijn pagina's die verbonden zijn met de LIVE app voor facebook pagina's maar met mijn privé persoonlijk profiel kan ik via mijn smartphone nog niet live. Weet iemand iets meer of heeft er iemand Galaxy A5 die met Facebook wel live kan?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K
bamibal
7 jaar geleden
Kijk je wel op de goede plek? Ik moet eerst tikken op "Wat ben je aan het doen" en krijg dan vanzelf een "Live gaan"-knop onderin het scherm.

Het beste antwoord

Facebook live is momenteel niet voor iedereen beschikbaar. De reden weet ik zelf ook niet. Bij de link staat dat het niet voor iedereen beschikbaar is.