Waar kan ik het beste mijn iPhone 6s laten Jailbreaken met IOS 9.2?

het lukt me zelf niet geen idee waarom maar het lukt mij niet :(

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Op Pangu kan je het helemaal gratis en zelf doen. Het gaat binnen minder dan een kwartiertje, en is, (geloof mij maar) heel gemakkelijk.
http://www.downloadpangu.org/ios-9-2-jailbreak.html

Als je nog vragen hebt over het proces van jailbreaken zelf, kun je die altijd op de Pangu site stellen. Google ook.

Toegevoegd na 3 minuten:
*Als het je zelf niet lukt is er waarschijnlijk iets mis met je iPhone.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Deze nep jailbreak is malware
Niet, er is nog geen jailbreak voor iOS 9.2/9.2.1/9.3/9.3.1
Je zult moeten wachten tot de jailbreak uitkomt.
Let op dat de echte jailbreak te downloaden is op de officiele site van pangu, hier heb je veel nepversies van.
De officiele site van pangu is:
Pangu.io