Waarom merk ik pas, dat ik een (of meer) WhatsApp-bericht(en) heb ontvangen, als ik op het icoontje klik?

Voorheen kreeg ik altijd een melding, als er een bericht binnenkwam. Sinds kort niet meer. Dan kom ik er bij toeval achter, nadat ik op het WhatsApp-icoon heb geklikt.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Ik ga ervan uit dat je Android gebruikt.

Het kan zijn dat je een task killer gebruikt. Die kunnen zeer aggresief zijn als het gaat om apps af te sluiten en ik adviseer je om alle task killers te verwijderen want Android kan zijn geheugen prima zelf beheren en wanneer meer geheugen nodig is lost het dat zelf op.

Het kan ook zijn dat je achtergrond gegevens voor WhatsApp heb uitstaan. Dit zorgt ervoor dat WhatsApp geen toegang heeft tot je mobiele netwerk tot je de app opstart. Standaad staat dit niet zelf aan maar in het geval dat kun je de optie vinden bij je gegevensgebruik en dan WhatsApp.