Als je iemand blokkeert op Whatsapp wat krijgt die persoon dan te zien?

En wat als ze je een bericht proberen te sturen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

Er zijn een aantal dingen die die persoon op kunnen gaan vallen:

- Hij of zij kan in het venster van de chat naar jou niet langer de informatie "Laatst gezien" (mits je dit niet uit hebt gezet) of de status "Online" zien.
- Hij of zij kan geen updates van je profielfoto zien.
- Oproepen die je wilt plaatsen zullen niet tot stand worden gebracht.
- Als de persoon jou een berichtje stuurt, zal hij of zij altijd maar één groen vinkje (bericht verstuurd) zien, maar nooit een tweede vinkje (bericht afgeleverd).

Berichten die hij of zij naar je verstuurd, zul jij dus ook nooit ontvangen.