Hoe zet ik de vibratie uit in mijn HTC?

Mijn HTC One heeft de optie stil, trillend of geluid en trillend, maar niet enkel geluid. Ik vind het gruwelijk irritant als hij trilt, zeker als hij op een oppervlak ligt dat dan meevibreert, maar ik wil het wel horen als ik een bericht binnenkrijg.

Hoe stel ik in dat mijn telefoon wél een geluidje geeft, maar niet trilt?

Dank bij voorbaat!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Aanraakgeluiden en trillingen in- en uitschakelen:
- Ga naar Instellingen en tik op Geluid en melding.
- Selecteer onder Systeem de optie die je wilt in- of uitschakelen.

Toetsenbordgeluiden en trilling uitschakelen:
- Ga naar Instellingen en tik op Taal en toetsenbord.
- Tik op HTC Sense Input.
- Tik op Geluidsfeedback en selecteer Geen om het geluid van het toetsenbord uit te schakelen.
- Wis de optie Trillingsfeedback om het trillen van het toetsenbord uit te schakelen.
Amadea