Hoe krijg ik alle foto's van mijn iphone of ipad?

Hoe moet je je apple aparaat, foto vrij maken. Ik krijg om de haverklap de melding de al het geheugen vol is, maar dan vervolgens je foto's backupen op je pc en het geheugen daarmee vrijmaken is echt een doolhof..
Wie weet hoe het met?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
capthavoc
8 jaar geleden
I feel your pain ;) De icloud is leuk maar is maar beperkt als je het gratis wilt houden en je raakt je foto's echt nooit kwijt ;) al delete je ze honderd keer ;)
nou ja, ik overdrijf, maar even een paar vraagjes vooraf Je pc? mac of windows ? is de bedoeling een backup lokaal
of losse foto/data bewaren buiten icloud om ? of gewoon wissen die hap ? ik vrees dat het oude materiaal dat je hebt al gauw veel handmatig werk wordt
maar zaken als dropbox of google drive kunnen
als ze eenmaal geinstalleerd zijn dit overnemen
maar vaak alleen als je de ipad en iphone fysiek met de pc verbind
en vaak alleen vanaf het moment dat je het installeert en gebruikt
alhoewel ik geloof dat dropbox echt alles meeneemt
Denk even na of je alternatieven hebt en of er een reden is dat je speciaal die kiest .
niet iedereen heeft een Gmail account ;()
dropbox
google drive ?
onedrive ? Vooraleerst zou ik een backup maken (een lokale backup) op je pc als je niet de 64 gig iphone ipad hebt oid dergelijks is dat wel te doen.
OF even goed neuzen naar alternatieve programma's om iphone/ipad te backuppen buiten itunes om
(eigenlijk ls dat wel aan te bevelen)
Hier een voorbeeld
http://www.syncios.com/backup-iphone-without-itunes-for-free.html let op, deze heb ik dus niet zelf geprobeerd, dus hoe gratis "GRATIS" is, is een kwestie van goed lezen.
dat is stap 1
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb je een Mac of een PC?

Antwoorden (1)

Je gaat naar instellingen > algemeen > stel opnieuw in > dan kun je kiezen, als je alles wilt wissen dan doe je: Wis alle inhoud en instellingen (maar dan ook alles)

Dus kijk daar wel ff mee uit.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De vraagsteller wilt wel zijn foto's houden.