Hoe kan het dat er liedjes op mijn iPhone staan zonder iets te selecteren?

Ik heb bij mijn instellingen op iTunes aangekruist dat ik alleen wil synchroniseren met playlisten, nu heb ik geen enkele playlist geselecteerd en ook geen artiesten maar toch geeft itunes aan dat ik 145 liedjes op m'n iphone heb staan. Die wil ik er helemaal niet op! Ik heb alles geprobeerd, ik heb zelfs gewacht op een nieuwe update van itunes maar nu ik die heb werkt het alsnog niet. Vroeger werkte het wel gewoon. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Die 145 liedjes staan op je computer niet op je iPhone.
Zodra je op sync drukt krijg je die 145 liedjes op je iPhone.